Moderne
Marketing

1. Digitaal met een menselijk gevoel

De digitale wereld staat er om bekend veel en voornamelijk met data en gegevens te werken. In zekere zin is en blijft dit ook het geval. Echter is dit vaak nog niet genoeg om jouw doelgroep te overtuigen. Vaak hangt het af van de gebruikswijze en het doel dat je als bedrijf rondom digitale gegevens hebt. Hier komt het menselijke aspect om de hoek kijken. Wij zijn van mening dat het monitoren, aansturen en gebruiken van data gecombineerd moet worden met een menselijk gevoel. Op het moment dat harde feitelijke data samen gaan met de juiste emotie, intentie en het geschikte taalgebruik, dan word numerieke data ineens een bron voor betrouwbare communicatie …

2. Storytelling

Elke product, service of merk gerelateerde boodschap kan op verschillende wijzen gecommuniceerd worden. Vanuit de traditionele marketing word er daarom vaak gekeken naar de kortste route vanuit mogelijkheid tot oplossing, waarbij de oplossing jouw service of product vertegenwoordigd. Nu kijken wij er graag anders tegen aan, want de meest directe weg hoeft niet altijd de meest effectieve weg te betekenen. Onderzoek toont aan dat aan de hand van herkenbare situatieschetsen een gepresenteerde conclusie vertrouwelijker ervaren wordt. Hiermee is op wetenschappelijke manier de weg vrijgehouden voor storytelling binnen marketing …

3. Moderne consumenten

Binnen het marketing landschap wordt er veel gesproken over de nieuwe soort consument. Een hedendaagse consument dat sterk verschilt met de waarden komend uit de klassieke marketing theorieën. Dit klinkt heel logisch, maar is dit wel het geval? Wij zijn van mening dat er wel degelijk veel verschillen zijn binnen het spectrum van de consument van nu, tegenover dat van de consument van tien jaar geleden. Echter noemen wij dit niet de nieuwe, maar de moderne consument. Vanuit onze ervaring sprekend zijn wij van mening dat de consument niet veel anders als doel of benodigdheden heeft …

4. Dynamische strategie

De hedendaagse marketing wereld is ver verweven met de sociale en digitale netwerken. Doelgroepen zijn door online data, en de digitale mogelijkheden om doelgroepen te monitoren, verder gespecificeerd. Dit zijn demografische gegevens die vandaag niet alleen meer in gaan op leeftijd en woonomgeving, maar tevens aangevuld worden met persoonlijke interesses, eerdere aankopen of zelfs aanbevolen toekomstige product aankopen. De combinatie van deze gegevensstroom en de mogelijkheid om de doelgroep via een tal van online platforms, applicaties of websites te bereiken geeft aan hoe dynamisch het hedendaagse marketingveld is …

Snel en online aanvragen

Vul hieronder gemakkelijk in welke digital marketing service jouw interesse heeft en wij nemen direct contact met je op! Zo gaan wij meteen van start met waar het om draait!